Sie sollen niemals sagen, dass Sie Ihr bestes getan haben, sogar wenn Sie die Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung nicht bestanden haben. Das ist unser Vorschlag. Sie können ein schnelles und effizientes Schulungsinsrument finden, um Ihnen zu helfen, die Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung zu bestehen. Die Schulungsunterlagen zur Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test sind sehr gut, die Ihnen zum 100% Bestehen der Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung verhelfen. Der Preis ist rational. Sie werden davon sicher viel profitieren. Deshalb sollen Sie niemals sagen, dass Sie Ihr Bestes getan haben. Sie sollen niemals aufgeben. Vielleicht ist der nächste Sekunde doch Hoffnung. Kaufen Sie doch die Schulungsunterlagen zur Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test.
Wenn Sie ein Ziel haben, sollen Sie Ihr Ziel ganz mutig erzielen. Jeder IT-Fachmann wird mit den jetzigen einfachen Lebensverhältnissen zufrieden sein. Der Druck in allen Branchen und Gewerben ist sehr groß. In der IT-Branche ist es auch so. Wenn Sie ein Ziel haben, sollen Sie mutig Ihren Traum erfüllen. Auch in der Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung herrscht große Konkurrenz. Durch die Prüfung wird Ihre Berufskarriere sicher ganz anders. Eine glänzende Zukunft wartet schon auf Sie. Unser Pass4Test bietet Ihnen die genauesten und richtigsten Schulungsunterlagen und Ihnen helfen, die Zertifizierungsprüfung zu bestehen und Ihr Ziel zu erreichen.
Die Schulungsunterlagen zur Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test werden Ihnen nicht nur Energie und Ressourcen,sondern auch viel Zeit ersparen. Denn normalerweise müssen Sie einige Monate brauch, um sich auf die Prüfung vorzubereiten. So, was Sie tun sollen, ist die Schulungsunterlagen zur Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test zu kaufen und somit das Zertifikat erhalten. Unser Pass4Test wird Ihnen helfen, die relevanten Kenntnisse und Erfahrungen zu bekommen. Wir bieten Ihnen auch ein ausführliches Prüfungsziel. Mit Pass4Test können Sie die Zertifizierungsprüfung einfach bestehen.
Exam Code: CMS7
Prüfungsname: ITIL V3 Foundation
Aktulisiert: 2013-12-26
Nummer: 370 Q&As
Die Peoplecert Zertifizierungen sind heute immer mehr populär, weil diese international anerkannt sind. Deshalb nehmen immer mehr Leute Peoplecert an Zertifizierungsprüfungen teil. Darunter ist die Peoplecert CMS7 Prüfung eine der wichtigsten Prüfungen. Und, Wie können Sie sich auf die Prüfung vorbereiten? Lernen alle Kenntnisse sehr fleißig auswendig? Oder Benutze die hocheffektiven Lernmaterialien?
Die Peoplecert CMS7 Zertifizierungsprüfung ist heutztage sehr beliebt. Pass4Test wird Ihnen helfen, die Prüfung zu bestehen, und bietet Ihnen einen einjährigen kostenlosen Update-Service. Dann wählen Sie doch Pass4Test, um Ihren Traum zu erfüllen. Um Erfolg zu erringen, ist Ihnen weise, Pass4Test zu wählen. Wählen Sie Pass4Test, Sie werden der nächste IT-Elite sein.
CMS7 prüfungsfragen Demo kostenlos downloden: http://www.pass4test.de/CMS7.html
NO.1 Which is the correct combination of Service Management terms across the Lifecycle?
A. 1A, 2B, 3C, 4D
B. 1C, 2D, 3A, 4B
C. 1C, 2B, 3A, 4D
D. 1B, 2C, 3D, 4A
Answer: C
Peoplecert CMS7 CMS7 CMS7
NO.2 Which of the following module would be MOST useful in helping to define an organizational structure?
A. RACI model
B. Service Model
C. Continual Service improvement (CSI) model.
D. The Deming Cycle
Answer: A
Peoplecert CMS7 CMS7 CMS7 CMS7 zertifizierung CMS7
NO.3 Which of the following statements is INCORRECT?
A. The Service Knowledge Management System (SKMS) includes Configuration Management Databases
(CMDB)
B. The SKMS is part of the Configuration Management System (CMS)
C. The SKMS can include data on the performance of the organization
D. The SKMS can include user skill levels
Answer: B
Peoplecert prüfungsfragen CMS7 CMS7 CMS7 zertifizierung CMS7 prüfungsfragen
NO.4 Which of the following questions does Service Strategy help answer with its guidance?
How do we prioritize investments across a portfolio?
What services to offer and to whom?
What are the Patterns of Business Activity (PBA)?
A. 3 only
B. 1 only
C. 2 only
D. All of the above
Answer: D
Peoplecert CMS7 prüfungsfrage CMS7 CMS7
NO.5 Which role would you MOST expect to be involved in the management of Underpinning Contracts?
A. Service Catalogue Manager
B. IT Designer/Architect
C. Process Manager
D. Supplier Manager
Answer: D
Peoplecert CMS7 zertifizierungsantworten CMS7 testantworten CMS7
NO.6 Which of the following sentences BEST describes a Standard Change?
A. A change to the service provider's established policies and guidelines
B. A pre-authorized change that has an accepted and established procedure
C. A change that is made as the result of an audit
D. A change that correctly follows the required change process
Answer: B
Peoplecert CMS7 zertifizierungsfragen CMS7 CMS7 CMS7
NO.7 Effective release and deployment management enables the service provider to add value to the
business by?
A. Ensuring that all assets are accounted for
B. Ensures that the fastest servers are purchased
C. Delivering change, faster and at optimum cost and minimized risk
D. Verifying the accuracy of all items in the configuration management database
Answer: C
Peoplecert CMS7 prüfung CMS7 prüfung CMS7 echte fragen
NO.8 Which of the following is NOT an example of Self-Help capabilities?
A. Requirement to always call the service desk for service requests
B. Menu-driven range of self help and service requests
C. Web front-end
D. A direct interface into the back end process handling software
Answer: A
Peoplecert CMS7 antworten CMS7 CMS7 echte fragen
NO.9 Which of these statements about Service Desk staff is CORRECT?
A. Service Desk staff should be recruited from people who have high levels of technical skill tominimize
the cost of training them
B. The Service Desk can often be used as a stepping stone for staff to move into other more technical or
supervisory roles
C. The Service Desk should try to have a high level of staff turnover as the training requirements are low
and this helps to minimize salaries
D. Service Desk staff should be discouraged from applying for other roles as it is more cost effective to
keep them in the role where they have been trained
Answer: B
Peoplecert CMS7 CMS7 CMS7 zertifizierung CMS7 testantworten
NO.10 Which of the following is NOT one of the five individual aspects of Service Design?
A. The design of the Service Portfolio, including the Service Catalogue
B. The design of Market Spaces
C. The design of new or changed services
D. The design of the technology architecture and management systems
Answer: B
Peoplecert zertifizierung CMS7 exam fragen CMS7 CMS7 CMS7
NO.11 In which core publication can you find detailed descriptions of Service Level Management, Availability
Management, Supplier Management and IT Service Continuity Management?
A. Service Transition
B. Service Design
C. Service Strategy
D. Service Operation
Answer: B
Peoplecert zertifizierungsfragen CMS7 prüfungsfragen CMS7 CMS7 CMS7 echte fragen CMS7
NO.12 How many times should each stage of the Plan, Do, Check, Act (PDCA) cycle be visited?
A. Each stage should be carried out once in the order Plan-Do-Check-Act
B. There should be a single Plan,then the Do-Check-Act cycle should be repeated multiple times to
implement Continual Improvement
C. There should be a single Plan and Do,then Check and Act should be carried out multiple times to
implement Continual Improvement
D. The entire cycle should be repeated multiple times to implement Continual Improvement
Answer: D
Peoplecert CMS7 CMS7 CMS7 CMS7
NO.13 Which of the following statements is INCORRECT?
A. The SKMS is part of the Configuration Management System (CMS)
B. The SKMS can include data on the performance of the organization
C. The Service Knowledge Management System (SKMS) includes Configuration Management Databases
(CMDB)
D. The SKMS can include user skill levels
Answer: A
Peoplecert echte fragen CMS7 CMS7 CMS7 CMS7 CMS7 testantworten
NO.14 Which of these statements about Service Desk staff is CORRECT?.
A. Service Desk staff should be recruited from people who have high levels of technical skill tominimize
the cost of training them
B. Service Desk staff should be discouraged from applying for other roles as it is more cost effective to
keep them in the role where they have been trained
C. The Service Desk can often be used as a stepping stone for staff to move into other more technical or
supervisory roles
D. The Service Desk should try to have a high level of staff turnover as the training requirements are low
and this helps to minimize salaries
Answer: C
Peoplecert exam fragen CMS7 CMS7 antworten CMS7 CMS7 CMS7
NO.15 The group that authorizes changes that must be installed faster than the normal process is called the?
A. Emergency CAB (ECAB)
B. Urgent Change Authority (UCA)
C. Urgent Change Board (UCB)
D. CAB Emergency Committee (CAB/EC)
Answer: A
Peoplecert CMS7 CMS7 CMS7 CMS7 CMS7
NO.16 The BEST description of the purpose of Service Operation is?
A. To decide how IT will engage with suppliers during the Service Management Lifecycle
B. To proactively prevent all outages to IT Services
C. To deliver and support IT Services at agreed levels to business users and customers
D. To design and build processes that will meet business needs
Answer: C
Peoplecert CMS7 CMS7
NO.17 A plan for managing the end of a supplier contract should be created when?
A. The contract is being negotiated
B. The contract is about to be ended
C. The Supplier Manager decides that there is a risk the contract might need to end soon
D. The contract has been agreed
Answer: A
Peoplecert exam fragen CMS7 CMS7 CMS7 CMS7 zertifizierung
NO.18 Service Assets are used to create value. Which of the following are the MAJOR types of Service Asset?
A. Services and Infrastructure
B. Applications and Infrastructure
C. Resources and Capabilities
D. Utility and Warranty
Answer: C
Peoplecert antworten CMS7 CMS7 exam fragen CMS7 CMS7 originale fragen CMS7 originale fragen
NO.19 What is a RACI model used for?
A. Defining roles and responsibilities
B. Monitoring services
C. Performance analysis
D. Recording Configuration Items
Answer: A
Peoplecert zertifizierungsfragen CMS7 CMS7 prüfung CMS7 prüfung
NO.20 Which of the following is NOT the responsibility of the Service Catalogue Manager?
A. Ensuring that all operational services are recorded in the Service Catalogue
B. Ensuring that information in the Service Catalogue is accurate
C. Ensuring that information in the Service Catalogue is consistent with information in the Service
Portfolio
D. Ensuring that information within the Service Pipeline is accurate
Answer: D
Peoplecert CMS7 CMS7 CMS7 prüfungsfrage
Pass4Test bietet Ihnen die neusten 200-101 exam Unterlagen und 642-996 pdf Fragen & Antworten mit hoher Qualität. Unser 100-101 zertifizierung und 00M-670 prüfung Lernführung können Ihnen hilfen, die aktuellen Prüfungen zu bestehen. Hochqualitative C_TSCM62_65 dumps Training Unterlagen können Ihnen gewährleisten, leichter und schneller, diese Prüfung zu bestehen. Es ist sehr einfach für Sie, die Zertifizierung zu bekommen.
Artikel Link: http://www.pass4test.de/CMS7.html
没有评论:
发表评论