2014年5月23日星期五

adwords-search Testfagen, adwords-fundamentals prüfungsvorbereitung, adwords-reporting prüfung

Pass4Test versprechen, dass wir keine Mühe scheuen, um Ihnen zu helfen, die Google adwords-search Zertifizierungsprüfung zu bestehen. Jetzt können Sie kostenlos einen Teil der Fragen und Antworten von Google adwords-search Zertifizierungsprüfung imPass4Test herunterladen. Wenn Sie Pass4Test wählen, können Sie nicht nur die Google adwords-search Zertifizierungsprüfung bestehen, sondern auch über einen einjährigen kostenlosen Update-Service verfügen. Pass4Test versprechen, wenn Sie die Prüfung nicht bestehen, zahlen wir Ihnen die gesammte Summe zurück.

Pass4Test ist eine Website, die den Traum der IT-Fachleute erfüllen kann. Pass4Test bietet den Kandidaten die gewünschte Materialien, mit den Sie die Prüfung bestehen können. Machen Sie sich noch Sorgen um die Google adwords-fundamentals Zertifizierungsprüfung?Haben Sie schon mal gedacht, die relevanten Kurse von Pass4Test zu kaufen?Die Schulungsunterlagen von Pass4Test wird Ihnen helfen, die Prüfung effizienter zu bestehen. Die Fragen von Pass4Test sind den realen Prüfungsfragen ähnlich, fast mit ihnen identisch. Mit den genauen Prüfungsfragen und Antworten zur Google adwords-fundamentals Zertifizierungsprüfung können Sie die Prüfung leicht bestehen.

Die Schulungsunterlagen zur Google adwords-reporting-Prüfung von Pass4Test sind die Grundbedarfsgüter der Kandidaten, mit deren Sie sich ausreichend auf die Prüfung vorbereiten und selbstsicherer die Prüfung machen können. Sie sind seht zielgerichtet und von guter Qualität. Nur Pass4Test könnte so perfekt sein.

Unsere Schulungsunterlagen können Ihre Kenntnisse vor der Prüfung testen und auch Ihr Verhalten in einer bestimmten Zeit bewerten. Wir geben Ihnen Anleitung zu Ihrer Note und Schwachpunkt, so dass Sie Ihre Schwachpunkt verbessern können. Die Schulungsunterlagen zur Google adwords-search Zertifizierungsprüfung von Pass4Test stellen Ihnen unterschiedliche logische Themen vor. So können Sie nicht nur lernen, sondern auch andere Techiniken und Subjekte kennen lernen. Wir versprechen, dass unsere Schlungsunterlagen von der Praxis bewährt werden. Pass4Test hat genügende Vorbereitung für Ihre Prüfung getroffen. Unsere Fragen sind umfassend und der Preis ist rational.

adwords-searchExam Code: adwords-search
Prüfungsname: Google Search Advertising Advanced Exam Practice Test
Aktulisiert: 2014-05-22, adwords-search originale fragen
Nummer: 235 Q&As

adwords-search Prüfungsfragen : Hier Klicken

 
adwords-fundamentalsExam Code: adwords-fundamentals
Prüfungsname: Google Search Fundamentals Exam Practice Test
Aktulisiert: 2014-05-22, adwords-fundamentals fragen beantworten
Nummer: 160 Q&As

adwords-fundamentals dumps deutsch : Hier Klicken

 
adwords-reportingExam Code: adwords-reporting
Prüfungsname: Google Reporting and Analysis Exam Practice Test
Aktulisiert: 2014-05-22, adwords-reporting testking
Nummer: 211 Q&As

adwords-reporting online prüfungen : Hier Klicken

 

Mit der Ankunft der Flut des Informationszeitalters im 21. Jahrhundert müssen die Menschen ihre Kenntnisse verbessern, um sich dem Zeitalter anzupassen. Aber das ist noch nicht genügend. In der IT-Branche ist Google adwords-search Zertifizierungsprüfung ganz notwendig.Aber diese Prüfung ganz schwierig. Sie können auch internationale Anerkennung und Akzeptanz erhalten, eine glänzende Zukunft haben und ein hohes Gehalt beziehen. Pass4Test verfügt über die weltweit zuverlässigsten IT-Schulungsmaterialien und mit ihm können Sie Ihre wunderbare Pläne realisieren. We garantieren Ihnen 100%, die Prüfung zu bestehen. Bewerber, die an der Google adwords-search Zertifizierungsprüfung teilnehmen, warum zögern Sie noch. Schnell, bitte!

adwords-search prüfungsfragen Demo kostenlos downloden: http://www.pass4test.de/adwords-search.html

NO.1 Henry has been running Google AdWords for the past six months. He has a good clickthrough rate, but
he feels that his sales aren't in proportion to the clickthrough rate he's receiving. Henry wants to optimize
his site, but he wants to identify where he's losing visitors on the way to conversion. Which Google
Analytics report could Henry run, to help identify this trend and show optimization opportunities?
A. Top exit pages report
B. Site overlay report
C. Top landing pages report
D. Funnel visualization report
Answer: D

Google Prüfungsfragen   adwords-search   adwords-search antworten   adwords-search Buch   adwords-search Prüfungsfrage

NO.2 Charlie sells merchandise online for movie products. His new line of products that he wants to
advertise is related to Iron Man. Charlie would like to create an embedded match keyword targeting ad for
his Iron Man products, without his ad showing up for the exact match of the movie Iron Man. Which one of
the following would allow Charlie's ads to appear for Iron Man Cards and Iron Man Collectibles, but not for
the exact match of Iron Man?
A. +["Iron Man"]
B. -[Iron Man]
C. ("Iron Man")
D. {Iron Man}
Answer: B

Google prüfungen   adwords-search Fragenkatalog   adwords-search tests   adwords-search   adwords-search prüfungsfrage

NO.3 Beth runs a photography business and she wants to make certain, her advertisements only run in the
evening. How is this possible with Google AdWords?
A. Beth can pause and restart her ads whenever she likes.
B. Beth can use the ad scheduling tool to choose when her ads should appear.
C. Beth can use the conversion optimizer to indicate the hours she'd like to optimize her ad for
conversion.
D. Google won't automatically adjust when the ads are displayed.
Answer: B

Google   adwords-search prüfungsfragen   adwords-search prüfungsvorbereitung   adwords-search

NO.4 You are a Google AdWords professional explaining how your client should create a budget for their
Google AdWords campaign. The client is confused how Google AdWords determines the lowest possible
value for the highest position of the ad. You explain that Google AdWords uses a combination of the
Quality Score and the CPC bid. The customer still isn't satisfied and wants a more in-depth explanation.
Which of the following is the best description how Google AdWords determines ad ranks in search pages?
A. Google AdWords will divide the Ad Rank of the ad showing above you by your Quality Score, then
round off to the nearest cent.
B. Google AdWords will divide the Ad Rank of the average bid of all ads competing you ¯r e you rkeywords
by your Quality Score, then round off to the nearest cent.
C. Google AdWords will divide the Ad Rank of the ad showing beneath you by your Quality Score, then
round off to the nearest cent.
D. Google AdWords considers whoever bids the highest for a keyword and then that person moves to the
top of the order.
Answer: C

Google Examsfragen   adwords-search   adwords-search Unterlage

NO.5 Ronnie has created an image ad for her design business. When she searches Google, however, she's
not seeing the image ad displayed in the search results' sponsored links. Ronnie then creates a text ad for
Google, and this ad shows up in the results. She then deletes the text ad and actives the image ad again -
which still doesn't show in the Google search results' sponsored links, like the other ads. Why do you
suspect that the image ad isn't showing in the Google Search results as part of the other ads?
A. Her image ad will only appear in the Google Content Network, not in Google Search.
B. Her image ad must first be approved by Google before it'll show in the Google Search resul ts.
C. Her image is probably in a .gif format; images must be in a .jpg format.
D. Her image is probably too big to be used in the Google search listing.
Answer: A

Google online prüfungen   adwords-search   adwords-search   adwords-search   adwords-search fragen und antworten

NO.6 Jerry has downloaded and installed the Google AdWords editor. He manages many ads for his
company, but the web address for his company is changing. He needs a way to quickly and accurately
edit the destination URL for his company's Google AdWords ads, without having to edit them each,
individually. What's the best way for Jerry to edit the entire destination domain for his company?
A. Because Google needs to approve destination URL changes, Jerry will have to use the online Google
AdWords editor, and wait for Google's approval.
B. Jerry can do this through Google AdWords editor and the Campaign Manager.
C. Jerry can do this through the Google AdWords editor through Campaign Manager;by choosing all
campaigns and then editing the domain URL for all campaigns.
D. Jerry can do this through the Google AdWords editor, with the Advanced Editing Tools and the
Advanced URL Changes option
Answer: D

Google quizfragen und antworten   adwords-search Vorbereitung   adwords-search originale fragen   adwords-search zertifizierung   adwords-search zertifizierung

NO.7 Google recommends that ad creators include a strong call to action phrase in their
advertisements. Which of the following is the weakest call to action phrase?
A. Call today
B. Click here
C. Buy
D. Purchase
Answer: B

Google dumps deutsch   adwords-search exam fragen   adwords-search   adwords-search

NO.8 You have created several campaigns with Google AdWords for your clients. You are using the Manager
Defined Spend for your budgets in Google AdWords. When you create a new start date for a budget, what
requirement does Google have in regard to the new budget and existing budgets that you manage?
A. Managed account budgets must be approved by two parties before the ad will begin display.
B. Start dates for new budgets can't overlap with other budgets that may already be set up for the
managed account.
C. Managed account budgets cannot exceed $100 per day.
D. Managed account budgets can't start and end on the same day for more than three managed
accounts.
Answer: B

Google zertifizierung   adwords-search Fragenkatalog   adwords-search Prüfungsfrage   adwords-search prüfungen

没有评论:

发表评论